Natural Language Processing Is a Revolutionary Leap for Tech and Humanity: An Explanation
Here’s Everything You Need To Know About Natural Language Generation NLG Although there have been attempts to integrate clinical diagnosis (CD), clinical symptoms or temporal profiling, to the best of our knowledge, these approaches have not been comprehensively combined. To address this issu
AI in the Pharma Industry: Current Uses, Best Cases, Digital Future
Artificial Intelligence AI in the Automotive Industry: Benefits and Use Cases AI technology in education provides customized support to students with diverse needs, catering to the unique abilities of each student. AI can assist in diagnosing learning disabilities early on, enabling timely interven
Medlemsavgift 2024
Årsmötet har beslutat om ny medlemsavgift för 2024. Det bestämdes att det ska finnas två medlemsavgifter. En på 50 kr och en på 100 kr för dem som har råd. Medlemsavgiften betalar man en gång per år. Vi är ju en ideell förening så varje krona som kommer in går tillbaka till er medlem
A Value Based Approach to Improve Customer Experience
7 Key Steps to Building a Successful Customer Experience Strategy You can foun additiona information about ai customer service and artificial intelligence and NLP. Unhappy customers lead to more impatient, overwhelmed, and stressed employees. The study above revealed that around 73% of customers ha
Workshop om nya streetytan på KAP
Den 26/3 kl. 17.00 på Allis Uppsala 🔥 Visste ni att vi tillsammans med Uppsala Kommun ska bygga en helt ny skatepark under Kungsängsbron vid KAP?! 😍 Kom och gör din röst hörd, tillsammans ska vi skapa en design för skateparken. Vi i Uppsala Crew tycker att det är superviktigt att ni
Årsmöte 2024
Välkomna på årsmöte! Den 15.e mars kl 17.00 har vi vårt årsmöte på AllisKom och gör er röst hörd! Anmälan om deltagande och motioner skickas till info@uppsalacrew.se senast 8.e mars. Varmt välkomna önskar Styrelsen! 🛹⛷️🏂